Het is bijna zover! - Reisverslag uit Roden, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Roden, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: NathalieNitrauw

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 April 2010 | Nederland, Roden

Jaja, nog 2 maandjes en dan is het zo ver! Dan vertrek ik voor 3 maanden naar Menorca!
Hier zal ik jullie in die 3 maanden, zo veel mogelijk op de hoogte houden! haha;)

Liefs,

  • 03 April 2010 - 23:57

    Mersad:

    Hee Nathalie!
    Wat een troep weer hier..gelukkig heb je nog 2 maanden te tijd om deze bende een beetje bij te werken hahahahah..nee gekheid =P
    Omdat je al over 2 maanden weggaat zal ik nu alvast beginnen met berichtjes achterlaten..leek me wel leuk hahahah.
    En terwijl jij een zomer hebt zitten wij hier..een beetje jammer! Maar hopen dat ik ook eens kan kijken hoe Menorca er in t echt uitziet =P

    Liefs,
    Mersad

  • 04 April 2010 - 10:51

    Leandra:

    hoiiii liefkind,

    zal je missen!

  • 04 April 2010 - 10:54

    Jeroen:

    Hey Nathalie a.k.a. Buurvrouw :P

    2 Maanden nog maar, volgens mij gaat de tijd echt vet snel :P en het niet in je broek doen die laatste 2 weken :P Haha

    Maar Menorca dus he... Moet je natuurlijk wel even de omgeving laten zien :P

    Groetjes,
    Jeroen

  • 04 April 2010 - 10:55

    Koenraad:

    menorca:P!!

  • 05 April 2010 - 17:44

    Sandra:

    Schatje, watz al ik je missen!
    gewoon vet lang niet samen opstap(ik heb vorige weekend ook al gemist)
    Je vind het vast te gek daar! Mooie spanjaarden daar!

    Hele dikke kus!

  • 05 April 2010 - 20:28

    Monique:

    Hey Nathalie,

    Maak er straks wat van daar! Wij gaan je volgen vanaf hier en hopelijk zien we je na je stage!

    Groetjesssssss

  • 05 April 2010 - 21:37

    Papa:

    Zie er leuk uit, nog 57 dagen en dan ga je ons missen.

    Liefs,

    Je pappie

  • 07 April 2010 - 15:17

    Josee:

    Je hebt er al zin in he? :D
    wel leuk idee dit, ik zal mijn best doen het een beetje te volgen(a)
    Zal de site vast tussen mijn favorieten doen hoor(A)

    xxx

  • 11 April 2010 - 20:38

    Kerkie:

    Eey Nath, leuk joh! 3 maand naar Spanje! Hoop dat je het naar je zin hebt daar. Groetjes!

  • 13 April 2010 - 09:59

    José:

    heey

  • 10 Mei 2010 - 11:29

    Astrid:

    Hee Nathalie,

    Ik begrijp van Evert dat je je afvraagt of je je Nederlandse SIM moet houden, of een Spaanse moet nemen?

    Een Spaanse! Al is het alleen maar om ons goedkoop in Menorca te kunnen bellen voor een afspraak als wij daar in juni ook zijn! En om al die andere mensen te bellen die je daar ontmoet natuurlijk. Je mobiel moet wel SIMlockvrij zijn.

    Wij hebben twee prepaid SIM's van Simyo. Simyo is een KPN-dochter en is de enige Spaanse provider die ik ken die het spelletje fatsoenlijk speelt. Wil je er van af, dan kan dat met 1 druk op de internetknop. Kijk maar op www.simyo.es. Goed voor je Spaans!

    Een SIM van Simyo.es kan je ook als Nederlander makkelijk kopen. Je hebt voor de aanschaf wel een Visa of MasterCard credit- of debitcard nodig. Die jij niet hebt, als ik het goed inschat?

    Dus als je een Simyo-SIM wilt, geef me dan een seintje. Dan koop ik er 1 voor je. Opwaarderen kan je daarna zelf doen bij heel veel punten: kiosken, postkantoor, banken.

    Groeten,

    Astrid

  • 11 Mei 2010 - 09:01

    Leandra:

    nog 20 dagen! komt zooo dichtbij voor jouw ook al terwijl ik je overmorgen al moet missen :(
    veeeel plezier alvast
    dikke xxxxxxx

  • 17 Mei 2010 - 19:16

    Papa:

    Nog 14 dagen..... Heb je al je afspraken al gemaakt? Heel veel plezier met de voorbereidingen.

    Liefs en XXX

  • 19 Mei 2010 - 17:51

    Dani:

    Gonna miss you! (L)

  • 22 Mei 2010 - 14:20

    Lynn:

    geen 2 maanden meer maar nog 9dagen:O
    ik zou je wel missen hoor:( mis je mijn 16de verjaardag! mis je mijn examen uitslag ( als ik slaag).

    we skypen dan of bellen of wat dan ook.

    kusje van je zusje

  • 23 Mei 2010 - 10:52

    De Leukste:

    jajajaja wieeeee is het?
    wil je nog wel zien voordat je gaaaaaat!!! :(

  • 23 Mei 2010 - 16:18

    Je Liefste:

    Hihihihih ik ga je missen.. Hopen dat k me ouders zover krijg dat ze me reis betalen :O

    Love you!

    xx Janine

  • 05 Juni 2010 - 09:39

    Leaa&chant:

    niet te bruin worden:D:D:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roden

Stage Lanzarote

Recente Reisverslagen:

04 April 2010

Het is bijna zover!
Nathalie

Actief sinds 03 April 2010
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 8221

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Stage Zuid-Afrika

17 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Stage Port Elizabeth

24 November 2011 - 12 April 2012

Stage Lanzarote

Landen bezocht: